Wij vinden het belangrijk om notitie te nemen van eventuele klachten die betrekking hebben op onze praktijk. Daarom willen we je de mogelijkheid bieden om deze klacht te kunnen melden. Het kan betrekking hebben op allerlei zaken zoals bijvoorbeeld de behandelaar, declaratie, de service etc. Je kunt hierbij gebruik maken van het klachtenformulier. Dit is aanwezig in de wachtkamer of hier te downloaden. In eerste instantie zullen wij bij ons aangemelde klachten altijd zelf samen met jou proberen op te lossen.

Voor de bemiddeling van een klacht over de tandarts kunt u contact opnemen met het
Tandheelkundig Informatie Punt (TIP). Om contact op te nemen kunt u hier het klachtenformulier downloaden.

Voor de bemiddeling van een klacht bij de mondhygiënist kunt u voor bemiddeling contact opnemen met de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). Om contact op te nemen kunt u hier het klachtenformulier downloaden.

Wanneer een klacht niet bemiddeld kan worden is er een mogelijkheid om de klacht neer te leggen bij de Stichting Geschilleninstantantie Mondzorg (SGIM). Meer informatie hierover kunt u vinden via www.geschilleninstantiemondzorg.nl

 

;
Onze praktijk

Wij zijn een vrijgevestigde praktijk in Purmerend en vrij toegankelijk dat betekent dat u zonder verwijzing van de tandarts of een andere behandelaar bij ons terecht kunt. Maak gerust een afspraak als u een schoon, fris en gezond gebit wil hebben. Wij behandelen alle leeftijden. 

Meer info